środa, 2 lutego 2011

Dooobrzeee... :)

Trochę mi lepiej.
Zrobiłam małe zakupy - więc plus. Poza tym, ta noc wieeele mi dała. GG <33, uświadomiłam sobie pare spraw za pomocą Pana eM :) Dziękować:D W pewnym momencie o 3:28 zastanawiałam się, czy iść wgl spać, jednak moja miłość do snu wygrała, więc teraz jestem nie do życia. W każdym bądź razie jest coraz lepiej, biorę sobie do serca te wspaniałe słowa i zaczynam postępować tak, jak powinnam i przestaję się bać obrotów o 180stopni... Może boleć, ale lepiej żałować, że coś zrobiłam, niż żałować, że nie kiwnęłam palcem. (Mel! <3)

Nareszcie mam piękną tapetę TH! <33 Przez te 5 lat, przez które z Wami jestem, nie miałam wspanialszej <33

Poza tym, wybieram się na kolejne zakupowe łowy, więc znów sobie trochę zatuszuję te malutkie niedoskonałości we wspomnieniach. Wir zakupów, spotkań z tymi wspaniałymi ludźmi, książek i odpoczynku.


<33

2 komentarze:

  1. Ach! Ja Ci tylko przekazałam te słowa. Dziękuj wokaliście Metalliki. ;p Ale one naprawdę motywują człowieka, nieprawdaż? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję;)
    Bramka sama mi się jakoś zmieściła, można regulować sobie szerokość bloga jeśli wejdzie się w menu "Projekt" a następnie "projektant szablonów" i tam kliknąć u góry po lewej stronie "dostosuj ustawienia szerokości", a link do wklejenia na bloga na bramkę sms orange skopiowałam sobie ze strony: http://sms.orange.pl/mini.aspx

    OdpowiedzUsuń